A boy with a special heart!!!


Mama + Abah Fav Songs

Friday, October 2, 2009

tube oh tiub!!

i was discharged on RAYA Ke-ENAM, waaa....bukan main happy lagi my parent, ye la ....anak diaorang dah sihat n ABAH xpayah tido atas lantai hospital lagi and mama tak sakit belakang lagi tido atas kerusi.....alhamdullillah....syukurrr!!!(tapi balik umah pun still kena pakai 'rice tube ' lagi) supaya saya tak semput minum susu pakai botol. tapi takpe rilek2........tahu la nak buat camne dgn tube nie


HEHEHE..baru hari ke dua duduk kat umah, saya dah berjaya buangkan tube dari hidung saya, bukan dari pertolongan abah and mama....sendiri buat. saya telah berjaya melolos diri dari bedung yang mama saya buat dan for the 1st time saya berjaya membuat sesuatu dgn mengunakan tangan sendiri iaitu membuka rice tube itu pada pukul 8.00mlm...time mama n abah n tok umi n tok wan tgh makan nasi.

TETAPI 'lubang hidungku tetap menjadi pujaanhati mu' - kena pakai juga tube yang baru setelah mama and abah bergegas keHUKM suruh missy pasang yang baru pada pukul 9.30mlm....sian mama n abah...sorry la...tareeq rimas la dgn tiub nie....

bukan senang menjagaku....sampai mama and abah terpaksa mengimport tok umi and tok wan dari KEdah dtg utk menjaga ku.....tq atok2 ku sekalian.

atok dan wan saya juga berulang alik dari hUKM membawa bekalan makan kepada mama saya, dah jemu makan nasi hospital kot.




No comments:

Post a Comment

News

this is TareeQ
:i'm now at PICU HUKM, KL since 1st Oct 2009 06 Oct 2009 : Berat TareeQ dah 5 kilo. Oksigen : 24% 1st Operation on PDA on 12 -10-09 (monday) Berat TareeQ dah 5.2 kilo. 2nd Operation on PDA on 28 -10-09 (wednesday) Berat TareeQ dah 5.33 kilo.

Kosa Kata

116united (2) aimastar (6) atiqah (3) baby (3) baby tareeq (5) boy (4) heart (5) mama (2) pda (2) raya (2) super (1) tareeq (4) vsd (3) vsdd (1)

Blog Archive

Followers